Kérdés Tuning

  • Attila
  • Attila profilkép
2020 jan. 04 07:31 #3698 Írta: Attila
Attila válaszolt a következő témában: Tuning
Köszi beszélek vele , a matek része érdekel hogy a 61 ló hogy jön ki jobban .Több ló is van benne de az inkàb maradjon , a tartósság is fontos !
Több
2020 jan. 03 08:58 #3697 Írta: Brasil
Brasil válaszolt a következő témában: Tuning
Szia Attila!
A vezermu tengelyeknek es folytasoknak nagy ismeroje (gyakorlatban is)
Nadasi Csaba.
O mar megcsinalta a sajat AT-jet. Nem is akarhogyan...

AttilaDR írta: Üdv ! Boldog Új Évet! Kérdésem lenne ,(még nincs Afrcam) utàna olvastam a típus eltérő teljesítmény vàltozatainak és a folytàs módjànak .Ha egy 50 lóerős rd07 nél vezérmű tengelyeket cserélném ki ,elektronika maradna ,mi lenne a végeredmény ? Esetleg valaki utàna jàrt e tengelyek àrànak ? Mivel a gyengébbik vàlozat àra Osztrák piacon kedvezőbb Köszönöm



Brasil
Több
2020 jan. 02 17:23 #3696 Írta: AttilaDR
AttilaDR válaszolt a következő témában: Tuning
Üdv ! Boldog Új Évet! Kérdésem lenne ,(még nincs Afrcam) utàna olvastam a típus eltérő teljesítmény vàltozatainak és a folytàs módjànak .Ha egy 50 lóerős rd07 nél vezérmű tengelyeket cserélném ki ,elektronika maradna ,mi lenne a végeredmény ? Esetleg valaki utàna jàrt e tengelyek àrànak ? Mivel a gyengébbik vàlozat àra Osztrák piacon kedvezőbb Köszönöm
Több
2016 febr. 24 13:04 - 2016 febr. 24 13:06 #2789 Írta: Brasil
Brasil válaszolt a következő témában: Tuning
Na... van par info a folytassal kapcsolatban.

Alkatresz kulonbsegek

RD07A vs. RD07B
- Karburator (elso, hatso)
- Karburator szivocsonk

RD07A vs. RD07C
- Vezermutengely (elso, hatso)
- Karburator (elso, hatso)
- Karburator szivocsonk
- Gyujto egyseg

RD07B vs. DR07C
- mindkettoben ugyanaz a karburator szivocsonk

A karburatornal a komplet egyseg lett figyelembe veve.
Tehat, meg kell nezni, hogy a karbin belul mi az a szerkezeti
egyseg ami kulonbozik.
(meglesz az is hamarosan)


Brasil
Utolsó szerkesztés: 2016 febr. 24 13:06 Brasil által.
Több
2013 okt. 12 11:50 #1249 Írta: Brasil
Brasil válaszolt a következő témában: Tuning
Roland!

Nalam megvan az "elso lepcso", amit anyagilag "egyszerubben"
el lehet erni.

1) Dyno Jet
2) K&N sport legszuro
3) Nyitott (nagyobb atmero) leomlo (a kipufogoig)
4) Sport dob

Persze ezeket nagyon szepen ossze kell hangolni!

Ezek utan mar melyebben a zsebbe kell nyulni.
Ezek utan mar blokk megbontas jon a vezermutengely csere miatt.

Evekig 41-es lanckereket hasznaltam hatul. Mult evben kiprobaltam
a 43-ast. Sokkal jobb lett a gep.
Nem tudom, te milyet hasznalsz?


Brasil
Több
2013 okt. 07 15:41 #1247 Írta: Rudo
Rudo válaszolt a következő témában: Tuning
Hy
Ilyenen agyalok én is.Blokkbontás nélkül igazi javulás nem érhető el.Nekem a nyitott dob tetszik a gépen,és tök mindegy mit mondanak az okosok és mit mutatnak a műszerek,nyomatékosabb lett,fogyasztás nem változott.Gondolkodom dynojet+k&n+vastagabb leömlő kombón de ez a beavatkozás 100pénz,ez hozhat 6Le körül de meg is toldja a fogyasztást bő 1 literrel.
Más alternatíva nincs.:(
Több
2013 okt. 07 10:04 #1246 Írta: poczaroland
poczaroland válaszolt a következő témában: Tuning
én szeretem az africámat és ezért is ezt vettem! nem kellene varadero... volt már hasonló, un. túraenduró-m. csalódás volt (TDM850)!
Igazából csak annyi érdekelne talán, hogy egy kipufogó és egy sportlégszűrő - hogy a legalapabbakat vegyük - mennyi plusszt tud adni? talán valakinek van ilyen tapasztalata...
Több
2013 okt. 07 07:16 #1245 Írta: emubacsi
emubacsi válaszolt a következő témában: Tuning
Szerintem sehogy. minimum vezérműtengely csere és még egy csomó apróság, karburátor kipufogó stb.
ennél egyszerűbb egy varaderora cserélni azok valamiért elég olcsók míg az Africa tartja az árát :)
Több
2013 okt. 06 12:32 #1244 Írta: poczaroland
Tuning téma létrehozva poczaroland által
tud valaki ötletet arra, hogy kb.+10le milyen eszközökkel érhető el? A motorba lehetőleg nem akarok belenyulni es a jelenlegi fogaskerek áttétel is tetszik. (hosszabb a gyárinal)
  • Engedélyezett: új téma létrehozása.
  • Engedélyezett: válasz.
  • Engedélyezett: to add attachements.
  • Nem engedélyezett: hozzászólásod szerkesztése.
Az oldal motorja a Kunena fórum