Kérdés Egyéb

Több
2014 júl. 29 03:57 #61 Írta: Szmuki
Szmuki válaszolt a témára: Válasz: Egyéb
Igazad van.

Legközelebb lesz nálam szerszám, az tuti:)!
6pontban levőket meg majd szépen apránként beszerzem.
De vannak most fontossági sorrendek B) .
-1.Hátulra doboz, nem tudok hova cuccolni(neten már megrendeltem 2sisakos)
-2.Szivargyújtó(ezt is megrendeltem), és ha már le lesz szedve a tank, akkor ránézek a gyertyákra. Az elektróda állapotából megítélve, mérlegelem, hogy új gyertyát veszek bele vagy sem.
-3.megnézem a szelephézagot( de ez még nem biztos :blush: )
-4.Nagyon zavar, hogy nem gyári a plexije. GIVI plexit akarok szerezni rá,magasított fajtát.
-5.Tripmaster helyére egy téglalap alakú fix(nem leszedhető, ne lehessen lelopni:D) GPS beszerzése. használt is jöhet:). Ajánlatok nyugodtan jöhetnek:).
Illetve tanácsok milyen szoftverűt(azt írják hogy az Igo-sok jók)! Milyen márkát típust tudtok ajánlani

olajat majd tavasszal. megbízok a volt gazdájában. nagyon szép a színe. így hogy nagy a szerviz(12e km) intervalluma az olajcserének, nem hinném hogy gond lehet belőle.

ui: Dominátoromon Metzeller Tourence gumik voltak.
AT-n pedig elől hátul Hedineau K60 van. lehet hülyén hangzik, de szerintem jobban tapad vizes úton K60, mint a Tourence. Bár lehet csak úgy érzem :S .
Több
2014 júl. 29 02:22 #62 Írta: Brasil
Brasil válaszolt a témára: Válasz: Egyéb
Szuper!

Akkor erdemes osszegyujteni a hibaforrasokat es
ezekre a megoldasokat.
(meg is kell szivlelni)

A lenyeg, hogy el lett haritva a gond.
Meg jo, hogy a lelazulas miatt az athuzo elektromos iv
nem olvasztotta le az olmot az akksi polusanal.
(szokta)

+1 tanulsag:
Akarmekkora kiralysag is AT-vel motorozni,
mindig legyen nalad szerszam, ami illik a motorodon
talalhato csavarokhoz.
(sose kelljen, de lehet, hogy eppen mason
is tudsz vele segiteni, aki lerobbant az ut szelen)

1) szerszamok
2) kuplung bowden
3) fek kar
4) kuplung kar
5) sebvalto pedal
6) defekt javito szett


Brasil
Több
2014 júl. 28 22:12 #63 Írta: Szmuki
Szmuki válaszolt a témára: Válasz: Egyéb
Sziasztok!

Minap hogy jártam az AT-vel!

Felmentem Ecsédről Pestre ma délután. hazafele jövet vettem észre(Gödöllő körül), hogy nem megy az indexem.
Utána meg alacsony fordulaton van rendes fényerő(műszerfal,világítás...stb). Itt már sejtettem, hogy nagy a baj.
Már esteledett. így nem mertem világítás nélkül jönni.
Na mondom fazsa(gondoltam magamba). most vettem a mocit és máris elszállt benne valami...:(.
Iklad volt volt az uticél.
Sejtettem hogy ez így nem fain(nehogy nagyobb baj legyen), így gondoltam megállok az aszódi MOL kúton, és ránézek mi a szitu.
levettem a gyújtást visszatettem, nyomom az önindítót, és csak egy pukkanás volt. Persze szerszám semmi nálam. Nagy nehezen össze kukáztak nekem a Kutas csajok egy imbuszkulcsot, meg egy 10-es kulcsot. Elsőnek megnéztem a biztiket. Itt O.K. minden. ezután következett az aksi megnézése. És lám a negatív pólusról le volt rázódva a saru. ki volt esve belőle a 6-os csavar.
ui:az a vicc hogy éjszakai műszakba elolvastam az AT-ről info-t töviről hegyire. hogy rugós alátét célszerű az aksi alá tenni. legyintettem rajta. mondván úgy sem megyek terepen. miért rázódna ki?
Budapesti utaknak köszönhetően mégis...
holnap az első dolgom ez lesz hogy rugós alátétet fogok betenni a csavar alá.
Az első kötelező gixer remélem a mocival. Több nem kell:)!
Szóval ez történt ma velem B) .

ui:második mért fogyasztásom 5.3liter!
Több
2014 júl. 28 08:58 #64 Írta: emubacsi
emubacsi válaszolt a témára: Válasz: Egyéb

Gumis Tibi írta: Én! :)))))


?? :)
Több
2014 júl. 26 21:37 #65 Írta: Gumis Tibi
Gumis Tibi válaszolt a témára: Válasz: Egyéb
Én! :)))))
Több
2014 júl. 26 21:37 #66 Írta: Gumis Tibi
Gumis Tibi válaszolt a témára: Válasz: Egyéb
A lampak alatt van ket szarnyas anyaazzal lehet allitani le kellvenni az idomot havsak nincs madar kezevalakinek!.. altalaba ezek acsavarok nem igen vannak matatva vagyis nehez tekerni! de kurvara ! csakkisimult idegekkel ajanlom el lehet vele jatszani!?
Több
2014 júl. 26 21:32 #67 Írta: Gumis Tibi
Gumis Tibi válaszolt a témára: Válasz: Egyéb
Na neha azert bele olvasok en is!:))) de ha esetleg hianyolja valaki a ventillatort vagy a hangjat es esetleg Kairoban jar!?:))) ott meg azt nem fogja hallani hogy nem megy! sosem latott kozlekedesi kaosz! abszolut probaja volt Hutesnek tokeletesen mukodott! habar hamarabb kapcsol valoban mint az varnank de nagyon jol mukodott! legalabb is az enyem. ha valaki tropusi turara hegyezi a bicskajat tegyen fel meg egyet a masik oldalra es egynagyobb olaj hutot!? bekepzelt hiba kilove ! ez az en tapasztalatom persze.
Több
2014 júl. 26 15:40 #68 Írta: dlaci
dlaci válaszolt a témára: Válasz: Egyéb
jajj jajj nem kell azért horvátországba menni-bekapcsol az pesten is
Több
2014 júl. 24 06:49 #69 Írta: KoMiki21
KoMiki21 válaszolt a témára: Válasz: Egyéb
" Annyira jó a hűtése az AT-nek.
nektek volt már úgy hogy bekapcsolt a ventilátor? meg lehet hallani a ventilátor zúgását amúgy menet közben?"

Menet közben ritkábban, de pl a horvátországi araszolásoknál bekapcsol a 38 fokban - nem is kell hogy elérje a piros mezőt.De ahogy van tempó, azonnal el kezd visszahűlni.
Több
2014 júl. 11 13:09 #70 Írta: Brasil
Brasil válaszolt a témára: Válasz: Egyéb
Hmmm... igazad van.
Ez a sebesseg mutatasahoz valo butykelest irja le.

Youtube vagy Google...
Valahol tuti van settings leiras.

Szmuki írta: Akárhogy is olvasom. Ez az írás nem írja hogy kell beállítani az órát(Szerintem az egyik legokosabb dolog benne, mivel a karórádat nem tudom megnézni mert rajta van a dzseki meg a kesztyű). Vagy próbáljam ki a gombnyomások varriánsait. hát ha rájövök melyiket hogy kell nyomni.



Brasil
Több
2014 júl. 11 13:07 #71 Írta: Brasil
Brasil válaszolt a témára: Válasz: Egyéb
A homero miatt ne aggodj.
Az AT "tul van hutve" az itteni korulmenyekhez.
(bezzeg afrikaban folyamatosan ment a venti)

A termosztat es a ventillator tenni fogja a dolgat.
A mutato a fele alatt szokott lenni normalis esetben.

Szmuki írta: Köszi!
Pedig nézegettem a website-ot. elkerülhette a figyelmemet :oops: .
Bocsika...

Más: Nektek a vízhőfok mutató üzem-meleg motornál középen áll meg, vagy egy kicsit alatta?
tegnap 100-es tempót tartva kb 100km-en át. Nekem a közepétől egy kicsit visszább állt be.
Gondolom így van megcsinálva gyárilag a műszer :S ?
(Toyotámban sosem láttam még megmozdulni sem a mutatót, még akkor sem amikor halottam hogy bekapcsolt a venti!)
nem hinném hogy gond lenne a vízhőfokkal vagy termosztáttal...
gondolom nagyobb melegben(tegnap nem volt az). sok városi lámpázáskor áll be középre ;) . Annyira jó a hűtése az AT-nek.
nektek volt már úgy hogy bekapcsolt a ventilátor? meg lehet hallani a ventilátor zúgását amúgy menet közben?



Brasil
Több
2014 júl. 11 10:48 #72 Írta: Szmuki
Szmuki válaszolt a témára: Válasz: Egyéb
Akárhogy is olvasom. Ez az írás nem írja hogy kell beállítani az órát(Szerintem az egyik legokosabb dolog benne, mivel a karórádat nem tudom megnézni mert rajta van a dzseki meg a kesztyű). Vagy próbáljam ki a gombnyomások varriánsait. hát ha rájövök melyiket hogy kell nyomni.
Több
2014 júl. 11 10:43 #73 Írta: Szmuki
Szmuki válaszolt a témára: Válasz: Egyéb
Köszi!
Pedig nézegettem a website-ot. elkerülhette a figyelmemet :oops: .
Bocsika...

Más: Nektek a vízhőfok mutató üzem-meleg motornál középen áll meg, vagy egy kicsit alatta?
tegnap 100-es tempót tartva kb 100km-en át. Nekem a közepétől egy kicsit visszább állt be.
Gondolom így van megcsinálva gyárilag a műszer :S ?
(Toyotámban sosem láttam még megmozdulni sem a mutatót, még akkor sem amikor halottam hogy bekapcsolt a venti!)
nem hinném hogy gond lenne a vízhőfokkal vagy termosztáttal...
gondolom nagyobb melegben(tegnap nem volt az). sok városi lámpázáskor áll be középre ;) . Annyira jó a hűtése az AT-nek.
nektek volt már úgy hogy bekapcsolt a ventilátor? meg lehet hallani a ventilátor zúgását amúgy menet közben?
Több
2014 júl. 11 06:14 #74 Írta: Brasil
Brasil válaszolt a témára: Válasz: Egyéb
Itt a honlapon?!

Szmuki írta: Sziasztok!

Tripmasternek létezik magyar használati útmutatója? Mondjuk hogy-hogy kell beállítani rajta az időt?
ha valakinek megvan digitális formában megoszthatná velem:).



Brasil
Több
2014 júl. 11 05:51 #75 Írta: Szmuki
Szmuki válaszolt a témára: Válasz: Egyéb
Sziasztok!

Tripmasternek létezik magyar használati útmutatója? Mondjuk hogy-hogy kell beállítani rajta az időt?
ha valakinek megvan digitális formában megoszthatná velem:).
Több
2014 júl. 09 13:12 #76 Írta: Brasil
Brasil válaszolt a témára: Válasz: Egyéb
Ingyen navi?!
Tesztek!


Brasil
Több
2014 júl. 05 18:11 #77 Írta: Brasil
Brasil válaszolt a témára: Válasz: Egyéb
Szerviz es alkatresz menupont alatt megtalalod oket!


Brasil
Több
2014 júl. 05 09:49 #78 Írta: Szmuki
Szmuki válaszolt a témára: Válasz: Egyéb
A Dominátoromon meg volt a kapaszkodó. E felett a gyári Honda platni(pont olyan alakú volt mint a kapaszkodó). E fölött pedig a Givi alsó platnija.
Eladás előtt leszedtem és hátrébb tettem 2centivel hogy a mögöttem ülőnek legyen elég hely.
Szerintem az AT-re is kell a gyári platni, mert nem tudod hova felcsavarozni a doboz alsó részét.
Kár hogy nincs kép mos róla. Na mindegy.
Majd ha nálam lesz már végre a mocim majd lefotózom mire is gondolok.
Kis országunkban van valami nagyobb AT bontó amúgy?
Több
2014 júl. 05 07:57 #79 Írta: emubacsi
emubacsi válaszolt a témára: Válasz: Egyéb
Akkor kezdj el dobozt nézni.
Ahhoz kell hogy adjanak platnit(újhoz biztos) mert különben a doboz nem lesz levehető.
És minden márkájú dobozhoz más platni jár, hogy a másikat ne tudd rátenni.
Továbbá egy márkában is lehet tévedés mert az oldaldobozok platnija általában nem szimmetrikus míg a Topcsae igen
Több
2014 júl. 04 23:09 #80 Írta: Szmuki
Szmuki válaszolt a témára: Válasz: Egyéb
Kapaszkodó megvan.
  • Engedélyezett: új téma létrehozása.
  • Engedélyezett: válasz.
  • Engedélyezett: melléklet hozzáadása.
  • Nem engedélyezett: hozzászólásod szerkesztése.
Az oldal motorja a Kunena fórum
FACEBOOK