Kérdés Egyéb

Több
2015 ápr. 29 20:42 #41 Írta: Brasil
Brasil válaszolt a témára: Válasz: Egyéb
Feszszabalyzo?
Gyujtas elektronika?


grabowsky írta: Sziasztok!

Ma csinált egy olyat az AT-m, hogy azt mondja: nem csinálom tovább! Menet közben leállt. Nem dadogott vagy hörgött, nem rángatott, csak egyik pillanatról a másikra megállt. Még nem szedtem szét, csak most hoztam haza futóval. Ott az útszélen szerszámok nélkül nekem úgy tűnt, hogy nincs szikra (csak hallásra, indítózás közben lehúzgáltam a gyertyapipákat és nem hallottam a jellegzetes csattogást, amikor áthúz a pipa és a gyertya között). Tank tele, benzinszivattyú sem lehet szerintem, mert olyan jellegű volt a leállás, mintha a vészleállítót kattintottam véletlenül át menet közben. Elektromosság van, világít, dudál, indítózik vidáman. Akksi is fél éves. Az akksi melletti és a műszerfalon lévő biztosítékok is jók.
Esetleg valami támpont, hol kezdjem a vizsgálódást?
Először a vészleállító kapcsolóját akarom megnézni, talán ott keletkezett rövidzárlat.

Előre is köszi!



Brasil
Több
2015 ápr. 29 20:36 #42 Írta: grabowsky
grabowsky válaszolt a témára: Válasz: Egyéb
Sziasztok!

Ma csinált egy olyat az AT-m, hogy azt mondja: nem csinálom tovább! Menet közben leállt. Nem dadogott vagy hörgött, nem rángatott, csak egyik pillanatról a másikra megállt. Még nem szedtem szét, csak most hoztam haza futóval. Ott az útszélen szerszámok nélkül nekem úgy tűnt, hogy nincs szikra (csak hallásra, indítózás közben lehúzgáltam a gyertyapipákat és nem hallottam a jellegzetes csattogást, amikor áthúz a pipa és a gyertya között). Tank tele, benzinszivattyú sem lehet szerintem, mert olyan jellegű volt a leállás, mintha a vészleállítót kattintottam véletlenül át menet közben. Elektromosság van, világít, dudál, indítózik vidáman. Akksi is fél éves. Az akksi melletti és a műszerfalon lévő biztosítékok is jók.
Esetleg valami támpont, hol kezdjem a vizsgálódást?
Először a vészleállító kapcsolóját akarom megnézni, talán ott keletkezett rövidzárlat.

Előre is köszi!
Több
2015 jan. 08 09:02 #43 Írta: ZolikAT
ZolikAT válaszolt a témára: Válasz: Egyéb
Sziasztok

Szükségem volna 91-es, RD04, AT-hez 2db alsó csizmára (a teló alsó alu része) 43-as átmérőjű szárhoz.
Természetesen nem túl kopott.
Aki tud eladót kérem szóljon.
Esetleg komplett teló is érdekel.
A bontókat körbefutom.

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Tel: 30/512-63-31
Köszönöm.
Több
2015 jan. 04 12:23 #44 Írta: bogyo00
bogyo00 válaszolt a témára: Válasz: Egyéb
Köszönöm az infót
Több
2014 dec. 15 13:36 #45 Írta: Brasil
Brasil válaszolt a témára: Válasz: Egyéb
Szeeep!
B)


Szmuki írta: Ma délelőtt fellegóztam az új plexit:)
->



Brasil
Több
2014 dec. 15 12:58 #46 Írta: Szmuki
Szmuki válaszolt a témára: Válasz: Egyéb
Ma délelőtt fellegóztam az új plexit:)
->
Több
2014 dec. 14 11:25 #47 Írta: Brasil
Brasil válaszolt a témára: Válasz: Egyéb
Fasza!
:)



Szmuki írta: Shox-ban kaptam ugyan olyat amit elhagytam 1000ft-ért 2db-ot!

No meg nyárra egy protektor inget(Barinőmtől Karácsonyra:)).



Brasil
Több
2014 dec. 13 11:10 #48 Írta: Szmuki
Szmuki válaszolt a témára: Válasz: Egyéb
Shox-ban kaptam ugyan olyat amit elhagytam 1000ft-ért 2db-ot!

No meg nyárra egy protektor inget(Barinőmtől Karácsonyra:)).
Több
2014 okt. 28 16:22 #49 Írta: emubacsi
emubacsi válaszolt a témára: Válasz: Egyéb

Szmuki írta: Sisaktisztítás közben feltűnt hogy hiányzik az egyik silttartó(sisakszeg:D).
Hogy a francba hagyhattam el :S ?! Biztos kirázódott...
Lehet ilyet kapni külön?

Normál esetben a krosszsisak krosszmotoron használatos ahol nincs szélvédő.
megkapja a jussát minden tekintetben, de bírja.
én is egyszer vettem fel Africára és azonnal elhagytam egy pont ilyen csavart (Lazer sisak) mert szerintem a szélvédő okozta turbulenciát nem tolerálja.
Több
2014 okt. 28 14:41 #50 Írta: Brasil
Brasil válaszolt a témára: Válasz: Egyéb
Nem hiszem...
Talan a forgalmazonal.

En megoldottam egy uj csavarral es egy gumibevonatos
alatettel.

Szmuki írta: Sisaktisztítás közben feltűnt hogy hiányzik az egyik silttartó(sisakszeg:D).
Hogy a francba hagyhattam el :S ?! Biztos kirázódott...
Lehet ilyet kapni külön?



Brasil
Több
2014 okt. 28 14:38 #51 Írta: Szmuki
Szmuki válaszolt a témára: Válasz: Egyéb
Sisaktisztítás közben feltűnt hogy hiányzik az egyik silttartó(sisakszeg:D).
Hogy a francba hagyhattam el :S ?! Biztos kirázódott...
Lehet ilyet kapni külön?
Több
2014 szept. 20 11:41 #52 Írta: Brasil
Brasil válaszolt a témára: Válasz: Egyéb
Nem hiszem...
...es nem azert, mert nincs helye.
Inkabb azert, mert ki kene "epiteni"
a kabelkorbacsot, ami hozza az adatokat bele.

bogyo00 írta: Azt szeretném kérdezni,hogy a 650-re fel lehet a tripmastert szereli?



Brasil
Több
2014 szept. 20 09:00 #53 Írta: bogyo00
bogyo00 válaszolt a témára: Válasz: Egyéb
Azt szeretném kérdezni,hogy a 650-re fel lehet a tripmastert szereli?
Több
2014 szept. 19 16:40 #54 Írta: Szmuki
Szmuki válaszolt a témára: Válasz: Egyéb
Hátul 43-as JT van fent. 72mm-t lógott a lánc. Újra beállítottam a láncfeszességet. most 50mm-re(több ponton mérve is). Jobban nem akartam, mert akkor már piros tartományba kerülne a rögzítőalátét(biztosító) ami az anya alatt van.
Így már nem is rángat annyira, és nem is ér hozzá a villához.
Így hogy be lett állítva rendesen. nem is tudom annyira elhúzni a láncot a hátsó lánckerék közepétől.
Több
2014 szept. 18 07:35 - 2014 szept. 18 07:37 #55 Írta: Brasil
Brasil válaszolt a témára: Válasz: Egyéb
Lanc, elso lanckerek, hatso lanckerek csere!
Aztan allitsd be a lancfeszesseget rendesen (az uj lancon)!

Hanyas a hatso lanckereked (45-os a gyari)?
Az elsovel ne varialj (16-os a gyari)!
Lancbol az erositettet vedd (D.I.D. 525 ZVM-X).
Dragabb, de tobbet is bir.
Ajanlom a Pink Motors-t !


Szmuki írta: Nem rég tűnt fel hogy a lánc bele-bele ér a lengővillába.
Szerintetek ez normális?túl kicsi áttétel van rajta hátul?
megnyúlt a láncom?
Csatolt képen kihúztam középen a hátsó lácnkerékről a láncot...
Szerintem ez nem nagyon tűnik jónak.
Kuka? vagyis lehet cserélnem kell a szettet?
Holnap lemérem hogy mennyire lóg a láncom(több pontos is).



Brasil
Több
2014 szept. 17 19:51 #56 Írta: Szmuki
Szmuki válaszolt a témára: Válasz: Egyéb
Nem rég tűnt fel hogy a lánc bele-bele ér a lengővillába.
Szerintetek ez normális?túl kicsi áttétel van rajta hátul?
megnyúlt a láncom?
Csatolt képen kihúztam középen a hátsó lácnkerékről a láncot...
Szerintem ez nem nagyon tűnik jónak.
Kuka? vagyis lehet cserélnem kell a szettet?
Holnap lemérem hogy mennyire lóg a láncom(több pontos is).
Több
2014 júl. 29 23:37 #57 Írta: Brasil
Brasil válaszolt a témára: Válasz: Egyéb
Vedd bele a karbi szinkront is.

A GIWI azert jo, mert... azert, amit elmeseltem
az evadnyiton :)

Olajat 6.000km-enkent cserelj.
Meghalalja!

Nagyon jo valasztas a K60!
A K60 Scout megjobb. 140-es guminal mar megjelenik kozepen
az osszefuggo futofelulet. Csendesse valik a gumi
egyenes futasnal.


Brasil
Több
2014 júl. 29 23:31 #58 Írta: Brasil
Brasil válaszolt a témára: Válasz: Egyéb
Huuu...
Szep!
Nem egyszeru...
B)

poczaroland írta:

melléklet nem található



melléklet nem található


Kis érdekesség. Váltó tengely csapagya széthullott.



Brasil
Több
2014 júl. 29 21:09 - 2014 júl. 29 21:11 #59 Írta: poczaroland
poczaroland válaszolt a témára: Válasz: Egyéb

melléklet nem található



melléklet nem található


Kis érdekesség. Váltó tengely csapagya széthullott.
Több
2014 júl. 29 21:05 - 2014 júl. 29 21:06 #60 Írta: poczaroland
poczaroland válaszolt a témára: Válasz: Egyéb
Sose fogyasztott nálam ilyen keveset:) egyébként a Hosszú nekem egyszer azt mondta, hogy a biztosítékokat is ellenőrizd, mert az is el tud szakadni. Es tényleg. A motor egyszer csak megáll...
Úgyhogy a listát ki egészíteném egy level biztivel. ;)
  • Engedélyezett: új téma létrehozása.
  • Engedélyezett: válasz.
  • Engedélyezett: melléklet hozzáadása.
  • Nem engedélyezett: hozzászólásod szerkesztése.
Az oldal motorja a Kunena fórum
FACEBOOK