Kérdés Egyéb

Több
2014 febr. 24 07:28 #101 Írta: emubacsi
emubacsi válaszolt a témára: Válasz: Egyéb
Mámeg kéne segíccség!
A kormányban van valami jóégtudjamianeve.
A kormáyvégsúly rögzítésére szolgál,valami bigyó aminek a végében menet van. Mivel valami gyökér betolta (még az is lehet én voltam), most kézvédő felszerelésnél ki szedném.
Ehhez kellene a menet mert akkor belejátszanék egy csavart amivel kihúzhatnám!
Több
2014 febr. 12 06:45 #102 Írta: Brasil
Brasil válaszolt a témára: Válasz: Egyéb
Jobban jarsz!
Olcsobb is es valszeg tovabb is fog tartani.
Arrol nem is beszelve, hogy egyszerubb egy izzot kicserelni - alkalom adtan -, mint egy teljes indexet.


Brasil
Több
2014 febr. 12 06:39 #103 Írta: emubacsi
emubacsi válaszolt a témára: Válasz: Egyéb
A válasz igen.
Rájöttem hogy beszívtam.
mert ez a ledes index nem rugózik tehát Brasil meglátását már most helytállónak kell tekintenem.
odáig még nem jutottam hogy Hosszú állítását is igazoljam de most már kezdem átértékelni a projectet.

Mivel csak a bal első index volt eltörve, valószínű rámegyek a bontóra.
Több
2014 febr. 11 22:33 #104 Írta: Brasil
Brasil válaszolt a témára: Válasz: Egyéb
Remelem, akkor ez azt is jelenti, hogy lassan keszen vagy a 2014-es AT-s idenyre!
B)
Par ev kihagyas utan...


Brasil
Több
2014 febr. 11 22:10 #105 Írta: Hosszú
Hosszú válaszolt a témára: Válasz: Egyéb
Műszerészek! :)

Semmi pánik! Ez a fajta bárhogyan beköthető. De sehogy sem működik?

A következő kérdésre a válasz az, hogy a villogó elektronika mennyire fogja tolerálni a 20-ad akkora terhelést. Hagyományos index=21W, ledes index=1W .Az AT-n, az automata a fennálló izzó terhelést figyeli, jelen esetben 2x21W-ot. 2X1W meg sem böfögteti szegénykét!
A gyári index ütemadóval csak akkor fog villogni, ha bekötsz elé egy terhelő-ellenállást, amit általában külön meg kell venni. A másik megoldás(kicsit egyszerűbb), hogy le kell cserélni a villogó automatát egy erre a célra kifejlesztett 0-30W villogó teljesítményű, LED-es lámpák villogtatására való relére. (LOUIS kb 6000HUF)
Ha tudok még segíteni, szólj!
Na jó bűvészkedést! :)

Hosszú
Több
2014 febr. 11 09:33 #106 Írta: Brasil
Brasil válaszolt a témára: Válasz: Egyéb
Baaar... en megjartam a LED-es indexel.
Ha kieg, serul a panel, akkor kidobhatod (igy jartam).
Pl. terepen a razkodas miatt.
Visszacsereltem izzosra, csak kisebb mereture.


Brasil
Több
2014 febr. 11 09:31 #107 Írta: Brasil
Brasil válaszolt a témára: Válasz: Egyéb
Errol Hosszu tudna egy hosszabb eloadst tartani...
:cheer:

emubacsi írta: Jóemberek segítsetek!

nekiláttam felkészülni a szezonra. vettem ledes indexet, mert az eredetin Komiki szigszalagja is elfoszlott, íg kissé lekonyult.
Mivel a dobozon az egyetlen hasznos információ egy krosszmotorral ugrató bakurász (indexnél ez érthető),
lepróbáltam a polaritást. két mazzag két lehetőség, és mindkettőnél ugyanúgy világít.

Mikor utoljára LEDet láttam akkor az még csak egyféleképpen világított. Polaritást szoktunk ellenőrizni vele.
Lehet azóta feltalálták az unipol LEDet???



Brasil
Több
2014 febr. 11 06:46 - 2014 febr. 11 06:47 #108 Írta: emubacsi
emubacsi válaszolt a témára: Válasz: Egyéb
Jóemberek segítsetek!

nekiláttam felkészülni a szezonra. vettem ledes indexet, mert az eredetin Komiki szigszalagja is elfoszlott, íg kissé lekonyult.
Mivel a dobozon az egyetlen hasznos információ egy krosszmotorral ugrató bakurász (indexnél ez érthető),
lepróbáltam a polaritást. két mazzag két lehetőség, és mindkettőnél ugyanúgy világít.

Mikor utoljára LEDet láttam akkor az még csak egyféleképpen világított. Polaritást szoktunk ellenőrizni vele.
Lehet azóta feltalálták az unipol LEDet???
Több
2014 jan. 06 08:24 #109 Írta: emubacsi
emubacsi válaszolt a témára: Válasz: Egyéb

dlaci írta: DE a meló közben ezt találtam


Látom Kata jó hatással van rád, különben leracsniztad volna a fogakat. :cheer:
Több
2014 jan. 05 12:36 #110 Írta: Brasil
Brasil válaszolt a témára: Válasz: Egyéb
:ohmy:
Vaze!
Ugyes... tobbek kozott ezert sem kell feltenni a
boritast (a masik ok, hogy jobban tisztul).
Remelem nem tetted vissza! B)


Brasil
Több
2014 jan. 05 12:32 #111 Írta: dlaci
dlaci válaszolt a témára: Válasz: Egyéb
Én is nekiláttam kiszedni a jeladót .mivel már nem mindig jelzett vissza -elkopott.
Ha a lágyalátétet kiveszem alóla akkor mükszik rendesen,mivel jobban beér..
DE a meló közben ezt találtam

melléklet nem található

Több
2013 aug. 12 16:06 #112 Írta: emubacsi
emubacsi válaszolt a témára: Válasz: Egyéb
olajszürőház fölött az olajnyomásadó fölött közvetlen, egy hengeres csúszósaru megy rá, max 8-10 mm átmérőjű kis vacak.
Több
2013 aug. 12 15:54 #113 Írta: tamast2
tamast2 válaszolt a témára: Válasz: Egyéb
Nem próbáltam sebességben kuplunggal, csak üresben kuplung nélkül és nem működő üresvisszajelzővel. Így nem indul. Megpróbálom behúzott kuplunggal is, mint a Suzukiknál (azok csak úgy indulnak ha üresben vannak akkor is) :-)
Köszi Emubácsi, megnézem én is. Ez nagyon jó hír! Ma tényleg lemegyek és megnézem.
Több
2013 aug. 12 07:10 #114 Írta: emubacsi
emubacsi válaszolt a témára: Válasz: Egyéb
utánanéztem, mert ugye az enyémre még ráláltni.
A kapcsoló vagy érzékelő simán kicsavarható a blokkból cserélése kb 37,5 másodperc
- miután levetted a tankot és a kartervédőt
Több
2013 aug. 11 20:19 #115 Írta: Rudo
Rudo válaszolt a témára: Válasz: Egyéb
???
Miért nem indítható sebességben,kuplunggal?
Több
2013 aug. 09 18:52 - 2013 aug. 09 18:56 #116 Írta: tamast2
tamast2 válaszolt a témára: Válasz: Egyéb
Köszi! Azért gondolom, hogy a motorban van a baj, mert ha mozdítom a váltókart kigyullad, csak hát egyre nehezebben már. Tehát valahol belül van a gond.
Holnap lesz egy kis időm és megnézem.
Sajnos a bonyolultság nem akadályozza a japánokat a megvalósításban :)
Mióta láttam egy törött ST 1300 -as motorját szétszedve, nem nagyon bízom az egyszerűségre való törekvésükben. Az Enterprise kutyafasza mellette. Csodálkoztam, hogy működött egyáltalán.
Több
2013 aug. 09 13:32 #117 Írta: emubacsi
emubacsi válaszolt a témára: Válasz: Egyéb
Első közelítésben egy olajcserével kezdenék, következő lépés valami kontakt hiba keresgélés, végig baszkurálnám a mazzagot a blokktól az eszéig, és vagy szanaszét fújkálnám kontaktsprayel az szzes csatlakozót.
Ehhez már a tankot és a kartervédőt biztos le kell szedni.
Eközben megvizsgálnám hogy a kis japonak volt-e annyi esze, hogy a kapcsolót/érzékelőt kívülről is ki lehet-e emelni mert ennyi esem még nekem is lenne, azonkívül könnyebb is megvalósítani.
Több
2013 aug. 09 11:38 #118 Írta: tamast2
tamast2 válaszolt a témára: Válasz: Egyéb
Sziasztok!
Meleg motornál nem mindíg gyullad ki az üresvisszajelző kis zöld lámpa, csak ha piszkálom a váltókart. Amíg nem gyullad ki nincs motorozás, mert nem indítható a motor!!! :( Bent a váltóban lehet a baj.
Nagyon nehéz szétszedni a motort, vagy vigyem szerelőhöz?
Ha lehűl a motor működik ismét.
Több
2013 júl. 19 14:33 #119 Írta: bogyo00
bogyo00 válaszolt a témára: Válasz: Egyéb
Kuplung kinyomó csapágy háza
Több
2013 júl. 18 22:19 #120 Írta: KoMiki21
KoMiki21 válaszolt a témára: Válasz: Egyéb
"Ha valaki tud ilyen alkatrészt akkor szóljon"

biztosan én vagyok tanulatlan (vagy szerencsés) de WTF ez a cucc?
  • Engedélyezett: új téma létrehozása.
  • Engedélyezett: válasz.
  • Engedélyezett: melléklet hozzáadása.
  • Nem engedélyezett: hozzászólásod szerkesztése.
Az oldal motorja a Kunena fórum
FACEBOOK